Česta pitanja
Pre kupovine
Da li nudite popuste ili loyalty program?
Trenutno nemamo loyalty program, ali naši poslovni kupci i pravna lica mogu dobiti posebne uslove i personalizovane ponude. Takođe, možete se prijaviti na naš newsletter i među prvima saznati za nove akcije, popuste i ekskluzivne ponude.
Kako mogu da proverim dostupnost proizvoda?
Dostupnost proizvoda proverava se direktnim kontaktom sa našim timom na telefon +381 63 600 442 ili putem e-maila web@ssupermedia.info.
Da li isporučujete robu van Srbije?
Naša isporuka trenutno pokriva samo teritoriju Srbije.
Tokom kupovine
Koji su načini plaćanja?
Plaćanje je moguće pouzećem, platnim karticama ili uplatom na račun. Detaljnije informacije potražite u delu Načini plaćanja.
Mogu li da dobijem predračun na firmu?
Da, pravna lica i preduzetnici mogu dobiti predračun i izvršiti uplatu na račun.
Nakon kupovine
Koliko traje isporuka?
Rok isporuke zavisi od lokacije i dostupnosti proizvoda i kreće se u proseku od 3 do 6 radnih dana.
Da li unosite robu u stan ili kuću?
Kurirske službe robu dostavljaju do ulaza u objekat. Za belu tehniku i vangabaritne uređaje naš tim omogućava unos do prve prostorije, ukoliko postoje uslovi.
Šta ako želim da vratim proizvod?
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, imate pravo da vratite proizvod kupljen na daljinu u roku od 14 dana. Više informacija pogledajte u delu Reklamacije i povraćaj robe.
Kolika je garancija na proizvode?
Svi proizvodi dolaze sa zakonskom garancijom od 2 godine, a određeni brendovi nude i produžene garancije koje su jasno istaknute.
Česta pitanja
Pronađite odgovore na najčešća pitanja
Pre kupovine
Da li nudite popuste ili loyalty program?
Trenutno nemamo loyalty program, ali naši poslovni kupci i pravna lica mogu dobiti posebne uslove i personalizovane ponude. Takođe, možete se prijaviti na naš newsletter i među prvima saznati za nove akcije, popuste i ekskluzivne ponude.
Kako mogu da proverim dostupnost proizvoda?
Dostupnost proizvoda proverava se direktnim kontaktom sa našim timom na telefon +381 63 600 442 ili putem e-maila web@ssupermedia.info.
Da li isporučujete robu van Srbije?
Naša isporuka trenutno pokriva samo teritoriju Srbije.
Tokom kupovine
Koji su načini plaćanja?
Plaćanje je moguće pouzećem, platnim karticama ili uplatom na račun. Detaljnije informacije potražite u delu Načini plaćanja.
Mogu li da dobijem predračun na firmu?
Da, pravna lica i preduzetnici mogu dobiti predračun i izvršiti uplatu na račun.
Nakon kupovine
Koliko traje isporuka?
Rok isporuke zavisi od lokacije i dostupnosti proizvoda i kreće se u proseku od 3 do 6 radnih dana.
Da li unosite robu u stan ili kuću?
Kurirske službe robu dostavljaju do ulaza u objekat. Za belu tehniku i vangabaritne uređaje naš tim omogućava unos do prve prostorije, ukoliko postoje uslovi.
Šta ako želim da vratim proizvod?
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, imate pravo da vratite proizvod kupljen na daljinu u roku od 14 dana. Više informacija pogledajte u delu Reklamacije i povraćaj robe.
Kolika je garancija na proizvode?
Svi proizvodi dolaze sa zakonskom garancijom od 2 godine, a određeni brendovi nude i produžene garancije koje su jasno istaknute.