Česta pitanja

Pre kupovine

Da li nudite popuste ili loyalty program?

Trenutno nemamo loyalty program, ali naši poslovni kupci i pravna lica mogu dobiti posebne uslove i personalizovane ponude. Takođe, možete se prijaviti na naš newsletter i među prvima saznati za nove akcije, popuste i ekskluzivne ponude.

Kako mogu da proverim dostupnost proizvoda?

Dostupnost proizvoda proverava se direktnim kontaktom sa našim timom na telefon +381 63 600 442 ili putem e-maila web@ssupermedia.info.

Da li isporučujete robu van Srbije?

Naša isporuka trenutno pokriva samo teritoriju Srbije.

Tokom kupovine

Koji su načini plaćanja?

Plaćanje je moguće pouzećem, platnim karticama ili uplatom na račun. Detaljnije informacije potražite u delu Načini plaćanja.

Mogu li da dobijem predračun na firmu?

Da, pravna lica i preduzetnici mogu dobiti predračun i izvršiti uplatu na račun.

Nakon kupovine

Koliko traje isporuka?

Rok isporuke zavisi od lokacije i dostupnosti proizvoda i kreće se u proseku od 3 do 6 radnih dana.

Da li unosite robu u stan ili kuću?

Kurirske službe robu dostavljaju do ulaza u objekat. Za belu tehniku i vangabaritne uređaje naš tim omogućava unos do prve prostorije, ukoliko postoje uslovi.

Šta ako želim da vratim proizvod?

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, imate pravo da vratite proizvod kupljen na daljinu u roku od 14 dana. Više informacija pogledajte u delu Reklamacije i povraćaj robe.

Kolika je garancija na proizvode?

Svi proizvodi dolaze sa zakonskom garancijom od 2 godine, a određeni brendovi nude i produžene garancije koje su jasno istaknute.

Česta pitanja

Česta pitanja

Pronađite odgovore na najčešća pitanja

Pre kupovine

Da li nudite popuste ili loyalty program?

Trenutno nemamo loyalty program, ali naši poslovni kupci i pravna lica mogu dobiti posebne uslove i personalizovane ponude. Takođe, možete se prijaviti na naš newsletter i među prvima saznati za nove akcije, popuste i ekskluzivne ponude.

Kako mogu da proverim dostupnost proizvoda?

Dostupnost proizvoda proverava se direktnim kontaktom sa našim timom na telefon +381 63 600 442 ili putem e-maila web@ssupermedia.info.

Da li isporučujete robu van Srbije?

Naša isporuka trenutno pokriva samo teritoriju Srbije.

Tokom kupovine

Koji su načini plaćanja?

Plaćanje je moguće pouzećem, platnim karticama ili uplatom na račun. Detaljnije informacije potražite u delu Načini plaćanja.

Mogu li da dobijem predračun na firmu?

Da, pravna lica i preduzetnici mogu dobiti predračun i izvršiti uplatu na račun.

Nakon kupovine

Koliko traje isporuka?

Rok isporuke zavisi od lokacije i dostupnosti proizvoda i kreće se u proseku od 3 do 6 radnih dana.

Da li unosite robu u stan ili kuću?

Kurirske službe robu dostavljaju do ulaza u objekat. Za belu tehniku i vangabaritne uređaje naš tim omogućava unos do prve prostorije, ukoliko postoje uslovi.

Šta ako želim da vratim proizvod?

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, imate pravo da vratite proizvod kupljen na daljinu u roku od 14 dana. Više informacija pogledajte u delu Reklamacije i povraćaj robe.

Kolika je garancija na proizvode?

Svi proizvodi dolaze sa zakonskom garancijom od 2 godine, a određeni brendovi nude i produžene garancije koje su jasno istaknute.